Автомобільні змагання

Унікальний медіа майданчик для розміщення вашої реклами
АВТОМОБІЛЬНІ ЗМАГАННЯ
Унікальний медіа майданчик для розміщення вашої реклами
Бути партнером автоспортивного заходу – це не просто вкладання ресурсів у рекламу. Це честь бути представленим в авангарді спорту, бути завжди на п'єдесталі у будь-яких подіях та змаганнях.
Бути партнером автоспортивного заходу – це не просто вкладання ресурсів у рекламу. Це честь бути представленим в авангарді спорту, бути завжди на п'єдесталі у будь-яких подіях та змаганнях.
Ралі на серійних автомобілях – найпопулярніший різновид любительських автомобільних перегонів. Завдяки унікальному формату та доступності, ця дисципліна стала наймасовішою в Україні.
Формат гонок вибудуваний так, щоб стимулювати автолюбителів брати участь у всіх етапах, активно обговорювати минулі та майбутні змагання на спеціалізованих сайтах, відслідковувати інформацію у ЗМІ.
Зацікавленість аудиторії такими змаганнями підтверджується не лише рекордною для України кількістю учасників, але й постійним інтересом зі сторони ЗМІ (місцевих і центральних).
Світовий досвід спонсорства перегонів
У 1907 році компанія Pirelli, яка лише кілька років тому запустила виробництво шин, стала спонсором автопробігу Пекін-Париж. Виставивши на змаганнях свою команду, Pirelli отримала першу гучну перемогу в автомобільних перегонах. Після цього чимало покупців кинулися купувати саме шини Pirelli, а молода компанія змогла закріпитися на міжнародних ринках.
Світовий досвід спонсорства перегонів
У 1907 році компанія Pirelli, яка лише кілька років тому запустила виробництво шин, стала спонсором автопробігу Пекін-Париж. Виставивши на змаганнях свою команду, Pirelli отримала першу гучну перемогу в автомобільних перегонах. Після цього чимало покупців кинулися купувати саме шини Pirelli, а молода компанія змогла закріпитися на міжнародних ринках.

Цільова аудиторія

Ядро цільової аудиторії: чоловіки від 25 до 44 років, рівень доходу: «середній+», або «вище середнього».

Категорії інтересів: автомобілі, бізнес, IT, підприємництво.
81%
Стать
Чоловіки
76%
Рівень доходу
Середній та вище середнього
75%
Вік
18-44

Охоплення події

Офіційне відкриття усіх змагань традиційно відбувається на центральній площі Черкас. Презентації етапів проходять у найбільших ТРЦ міста, на світлодіодних екранах і в транспорті.

Значна кількість афіш і бордів, анонсів на радіо та ТБ, а також ефективне використання інструментів онлайн-маркетингу, гарантує залучення великої кількості глядачів і максимальне охоплення аудиторії.
30-50 тис
Анонси на бордах, афішах, флаєрах
2-5 тис
Глядачі
300 тис
Трансляція на каналі XSPORT
50 тис
Трансляції на Autosport TV, YouTube

Додаткові переваги

Комунікації з партнерами
Для багатьох спонсорів автомобільного спорту рекламне охоплення і кількість глядачів на етапах перегонів мають навіть менше значення, ніж можливість використовувати ці події для комунікації з нинішніми та майбутніми клієнтами чи партнерами. Їх запрошують на зустрічі з гонщиками, організовують для них поїздки на траси і тренування за кермом гоночних авто. Все це формує імідж успішної компанії та надійного партнера.
Корпоративна політика
Спонсорство спортивних подій – це ще й потужний інструмент внутнішньокорпоративних комунікацій. Вони допомагають укріплювати корпоративний дух компанії, підтримувати особисті відносини між співробітниками, створювати нові форми мотивації. Спільне відвідування змагань, зустрічі зі спортсменами, розповсюдження атрибутики всередині компанії – мотиваційний комплекс досить різноманітний.
Світовий досвід спонсорства перегонів
Німецька тютюнова компанія Reemsta за допомогою автоспорту змогла повністю змінити сприйняття свого бренду споживачами. Компанія стала спонсором гоночної команди McLaren і випустила партію цигарок West сіро-срібного кольору, щоб повністю асоціюватись із перегонами. Неймовірно, але після цього продажі компанії виросли у декілька разів!
Світовий досвід спонсорства перегонів
Німецька тютюнова компанія Reemsta за допомогою автоспорту змогла повністю змінити сприйняття свого бренду споживачами. Компанія стала спонсором гоночної команди McLaren і випустила партію цигарок West сіро-срібного кольору, щоб повністю асоціюватись із перегонами. Неймовірно, але після цього продажі компанії виросли у декілька разів!

Автоспорт та маркетинг: що спільного?

Можливість реалізувати власні промо-активності:
  • Проведення презентації під час змагань
  • Проведення розіграшу з головної сцени
  • Нагородження окремих переможців змагань
Брендування заходу:
  • Розміщення логотипу Партнера (стартова арка, прапори, банери) на місці проведення змагань
  • Оголошення інформації Партнера під час проведення змагань
  • Обов'язкове розміщення логотипу Партнера на автомобілях учасників
Пріоритетне розміщення інформації Партнера:
  • На рекламній та поліграфічній продукції (біг-борди, афіші, листівки, білети, сувенірна продукція для глядачів)
  • Вкладання маркетингових матеріалів Партнера в роздаткові пакети учасникам
  • Розміщення логотипу партнера на всіх друкованих формах змагань (офіційні документи, дипломи, грамоти, бейжі тощо)
Медіа підтримка:
  • Реклама на радіо
  • Сюжети на ТБ та онлайн-трансляції (XSPORT, AUTOSPORT TV, YouTube)
  • Презентація Партнера у фото та відео матеріалах у соціальних мережах (YouTube, Facebook, Instagram)
Розробка спеціальної стратегії інтеграції бренду:
Інтегровані в спонсорські проекти сучасні маркетингові технології дозволяють максимально ефективно підвищити впізнаваність і сформувати позитивний імідж компанії
Світовий досвід спонсорства перегонів
Перед початком сезону 2009 року команда F1 «Brawn GP» відчайдушно шукала партнерів. Одним із провідних спонсорів команди стала група компаній «Virgin Group». Згідно розрахунків журналістів британської преси, логотип «Virgin» під час Гран-прі Австралії у Мельбурні отримав 42 хвилини ефірного часу. На британському ринку це оцінюється у 8 млн фунтів, хоча Ричард Бренсон заплатив команді всього $250 тис!
Світовий досвід спонсорства перегонів
Перед початком сезону 2009 року команда F1 «Brawn GP» відчайдушно шукала партнерів. Одним із провідних спонсорів команди стала група компаній «Virgin Group». Згідно розрахунків журналістів британської преси, логотип «Virgin» під час Гран-прі Австралії у Мельбурні отримав 42 хвилини ефірного часу. На британському ринку це оцінюється у 8 млн фунтів, хоча Ричард Бренсон заплатив команді всього $250 тис!
Широке висвітлення у медіа
Максимальне медійне охоплення — одне з приорітетних завдань для команд учасників та організаторів. Сюжети та статті про заходи, що проходять на трасі «AERORING», регулярно виходили на центральних телеканалах та у профільних онлайн-виданнях.
Інформаційні партнери
Ваша компанія теж может увійти у світ автоспорту. Приєднуйтесь!
Made on
Tilda