спробуй себе в автомобільному спорті

Мрія стати гонщиком є у кожного чоловіка. І ми точно знаємо, як зробити цю мрію реальністю!
Спробуй себе в автомобільному спорті!
Мрія стати гонщиком є у кожного чоловіка. І ми точно знаємо, як зробити цю мрію реальністю!
У дитинстві всі хлопці люблять машинки. Для багатьох це захоплення переростає в пристрасть усього життя. Тож, якщо кумиром твого дитинства був Міхаель Шумахер, а улюбленою грою – «NeedForSpeed», то ти точно хоча б раз у житті мріяв відчути себе справжнім пілотом!
Ми змінюємо традиційний підхід до автоспорту. Ми робимо його доступним для всіх.
Тепер для того, щоб спробувати себе в перегонах, не обов'язково збирати потужну спортивну машину та купувати дорогу екіпіровку.

Достатньо просто взяти участь в одному з етапів нашого ралі. І ти гарантовано відчуєш себе професійним спортсменом навіть на серійному авто без спеціального обладнання.
Ралі на серійних авто – найліберальніший різновид автоспорту!
З одного боку – це повноцінні швидкісні перегони, а з іншого – брати участь у них можуть усі охочі. До того ж ні до гонщика, ні до авто немає надмірних вимог.

Звісно, на результат впливає тип приводу авто та об'єм двигуна. Відповідно до цих особливостей, автомобілі й поділяються на класи.
На «AERORING» можна приїхати на своєму повсякденному авто, «взутому» у звичайну гуму!
Часто потужність автомобіля, налаштування підвіски чи тип кузова, не мають особливого вирішального значення. Тому навіть «ВАЗ» може кинути виклик «BMW».

Важливо, що змагання безпечні як для автомобілів, так і для глядачів. Учасники виїздять на змагальну ділянку з інтервалом, тому прямий контакт на трасі практично неможливий.
Імовірність потрапляння в аварію чи пошкодження авто на трасі «AERORING» – не більша, ніж на абсолютно порожній дорозі загального користування.
Тому чимало учасників приїздять до нас на автомобілях, якими користуються щодня. Ми спеціально прокладаємо маршрути так, щоб повністю уникнути будь-яких аварійних ситуацій. А якість асфальтного покриття на нашій трасі навіть краща, ніж на деяких вулицях ваших міст :)
На трасі «AERORING» твоя мрія набагато ближче, ніж здається!
Тож якщо ти вже давно мрієш про автоспорт, обов'язково приїзди на наші перегони. І особисто переконайся в тому, що динамічна і складна в кермуванні траса може бути цілком безпечною!

Залікові класи

Двигун до 1,6 л
Монопривід
Двигун до 2 л
Монопривід
Двигун до 8 л
Монопривід
Двигун до 4,5 л
Повний привід
ЗАЗ-968
ЗАЗ-968 та їх модифікації
Абсолютний залік
Без обмежень
Додаткові заліки
Ми хочемо, щоб всі учасники мали рівні шанси на перемогу — незалежно від досвіду та рівня підготовки авто.
«Standart»
В зліку «Classic» беруть участь виключно стандартні авто без модифікацій
«Premier»
«Premier» – окремий клас для команд, які вперше беруть участь у ралі
«Rally Legends»
«Rally Legends» – спеціальний клас для ралійних авто віком понад 20-30 років
Запитання та відповіді:
Як відбуватимуться перегони?
Усі наші змагання тривають два дні. Учасникам пропонуються 6-10 швидкісних спецділянок, загальною довжиною 15-40 км.

Під час ознайомлюваних проїздів, учасники пишуть стенограму (повороти, відстані між ними), а далі – у змагальному режимі по черзі проїздять спецділянки на час.

Окрім того, у швидкісному ралі існує система штрафів за несвоєчасне проходження постів контролю часу (традиційно на страті й фініші спецділянки, при заїзді у сервіс-парк). Сума штрафів і тривалість проходження спецділянки формують заліковий час.
Що необхідно для того, щоб стати учасником ралі?
Потрібно заповнити заявку й оплатити стартовий внесок. А потім – приїхати у визначений день та час для проходження реєстрації.
Де жити учасникам, які приїздять з інших міст?
Ми турбуємося про те, щоб наші учасники не хвилювалися про організаційні моменти, а просто насолоджувалися змаганнями. Тому ми обов'язково проконсультуємо вас щодо варіантів поселення і допоможемо визначитися з вибором. Детальніше про варіанти розселення читайте у розділі Проживання.
Що таке екіпаж і хто входить до його складу?
Екіпаж ралійного авто формується із двох осіб – пілота й штурмана. Рекомендуємо приділити особливу увагу вибору та підготовці штурмана. Адже в екіпажах, які претендують на серйозні спортивні результати, штурман відіграє надзвичайно важливу роль.
Які вимоги до автомобіля?
Для успішного проходження технічного контролю необхідно приділити особливу увагу таким нюансам: надійність закріплення сидіння, пасків безпеки, акумулятора; працюючі освітлювальні прибори; наявність аптечки, вогнегасника, знаку аварійної зупинки.

Якщо у вашому авто наявні будь-які технічні зміни, завчасно звірте їх із повним переліком технічних вимог, зазначених у регламенті змагань.
А можна приїхати на звичайній машині?
У наших змаганнях можуть брати участь будь-які серійні автомобілі стандартної комплектації. А шанс втрапити в аварію на трасі «AERORING» – не більший, ніж на абсолютно порожній дорозі загального користування. Тому багато учасників приїздять до нас на авто, на яких їздять у повсякденному житті.

Ми спеціально прокладаємо маршрути так, щоб повністю уникнути будь-яких аварійних ситуацій. А якість асфальтного покриття на нашій трасі навіть краща, аніж на деяких вулицях ваших міст.
Що робити, якщо я не знаю правил?
Наші гонки розраховані не лише на досвідчені команди. Перед стартом обов'язково проводиться загальний брифінг, під час якого ми розповідаємо про всі основні нюанси. Для підготовки достатньо прочитати регламент (правила змагання), Правила проведення ралі на серійних автомобілях, а також Національний спортивний Кодекс.

На наших змаганнях ми намагаємося створити максимально дружню та відкриту атмосферу. Щоб навіть екіпажі, які на змаганнях уперше, не відчули жодного дискомфорту.
Що таке ліцензія і навіщо вона потрібна?
Для того, щоб взяти участь у будь-яких автомобільних змаганнях, які проходять на території України, необхідно мати ліцензію пілота. Її можна оформити безпосередньо на місці перегонів під час реєстрації. Ліцензії бувають різних типів, але для нашого змагання достатньо мати ліцензію категорії «любитель» – ДЛ. Її вартість 500 грн (враховуючи членство ФАУ). Термін дії зазначеної ліцензії – рік.

Наявність такого документу свідчить про те, що пілот знає і погоджується із Правилами чесної гри, Національним спортивним Кодексом ФАУ та з іншими документами.
Що таке FAU та навіщо потрібна членська картка?
Виняткове право проведення всіх автомобільних змагань у нашій країні має Автомобільна федерація України (FAU). Це громадська організація, яка є членом Міжнародної автомобільної федерації (FIA), та об'єднує навколо себе ентузіастів у сфері авто, спорту та туризму.

ФАУ регламентує проведення змагань, підтримує knowledge transfer, проводить семінари, здійснює сертифікацію суддів, залучає міжнародний досвід та надає ліцензії пілотам.

На сайті ФАУ завжди можна знайти календар усіх офіційних змагань, а також базу документів, зокрема, регламенти з усіх дисциплін.
Які документи ще необхідні?
Також необхідно мати чинну на день перегонів страховку життя та здоров'я для участі в автоспортивних змаганнях. Її також можна оформити на місці. Вартість разової – 40-60 грн., річної – 300 грн.
Чи не запізно для мене займатися автоспортом?
Побутує думка, що аби вибудувати кар'єру в автоспорті, розпочинати варто чи не з самого дитинства. А як щодо гімнастів, працівників сільського господарства та лижних інструкторів? Можливо, відомі автогонщики теж не народжуються із кермом в руках?

Наприклад, Себастьян Льоб, який дев'ять разів вигравав чемпіонат світу із ралі, перш, ніж стати гонщиком, був гімнастом. А серйозно їздити почав лише в 24 роки, що дуже пізно за мірками професійного автоспорту. Та, попри свій вік, він зміг досягти неймоірних вершин у ралі!

Сільським працівником до гонок був фін Томмі Мякінен. Першою нагородою, яку він отримав, стала перемога за змагання на тракторі. У 1985 році він придбав свій перший автомобіль і почав їздити на ньому на місцевих перегонах. Чи був його успіх результатом багаторічних гонок на тракторі? Навіть сам гонщик достеменно не знає відповіді на це питання.

Француз Себастьян Ожьє усе дитинство провів на гірських вершинах. Свій успіх у перегонах він пояснював глибокими знаннями фізики тертя лиж. До речі, спортсмен був професійним лижником, а кар'єру в ралі розпочав у віці 22 років, коли виграв конкурс талантів.

Отож, потрапити у спорт перегонів можна в будь-якому віці. Утім, певна доля успіху таки теж повинна бути присутня. Тому ніколи не здавайтеся і йдіть до своєї мрії!
А раптом у мене не вийде?
Не варто боятися того, що хтось виявиться швидшим. Наші перегони – це не тусівка на крутих «тачках», а справжній автомобільний спорт. І його головна мета – дарувати учасникам новий досвід та приємні емоції. Пам'ятайте, що досягти успіху в будь-якому спорті неможливо без тренувань. А кожне нове змагання – це ще одна сходинка на шляху до вашої майстерності.

Наша команда радо зустрічає всіх нових учасників і приділяє особливу увагу тому, щоб перегони для них були максимально комфортними. За необхідності ми проводимо для новачків окремі зустрічі й семінари, даємо детальні відповіді на всі запитання. Ми всі колись були початківцями і чудово розуміємо, як це :)

Тож просто приїздіть на найближчі перегони – і не встигнете озирнутися, як станете частиною нашої дружньої автоспортивної родини!
Ми обов'язково розкажемо й підкажемо новачкам, як читати легенду, допоможемо зорієнтуватися на спецділянках.
Приїздіть та випробуйте власні сили! Буде весело!
Ми обов'язково розкажемо й підкажемо новачкам, як читати легенду, допоможемо зорієнтуватися на спецділянках. Приїздіть і випробуйте власні сили! Буде весело!
Наступний етап
«Славутич Ралі», 4-5 серпня 2018
Залишились питання?
Ми зателефонуємо!
«STANDART»
До участі у класі STANDART допускаються автомобілі з будь-яким типом приводу, не раніше ніж 2008 року випуску.

При перевірці технічного стану автомобіля, він має задовольнити такі критерії:


  • розмір гуми має відповідати розміру, що пропонується заводом виробником для даної моделі
  • сидіння мають бути стандартними для даної моделі
  • забороняється вносити будь-які зміни до тормозної системи
  • забороняється вносити будь-які зміни до двигуна авто та КПП
  • забороняється зміна типу підвіски та будь які зміни у підвіску авто
  • внутрішнє оздоблення авто має відповідати стандартному (карти дверей, сидіння передні/задні, торпеда, захист даху тощо)
  • на стандартному місці мають бути: акумулятор, генератор, паливний бак.
Рішення щодо допуску у клас STANDART приймає технічний комісар.
«PREMIER»
У заліку PREMIER змагаються учасники, що вперше виступають у ралі на серійних авто.

Участь у заліку братимуть всі екіпажі, допущені до старту за умови, що ліцензії обох членів команди (пілота і штурмана) видані вперше.

Рішення щодо допуску у клас PREMIER приймає організатор змагання.
«RALLY LEGENDS»
Участь у заліку «Rally Legends» братимуть всі екіпажі, допущені до старту, за умови, що їхні автомобілі було вироблено:

  • раніше 1983 року – для автомобілів імпортного виробництва, з приводом на передню вісь, або повним приводом
  • раніше 1990 року – для автомобілів імпортного виробництва, з приводом на задню вісь
  • раніше 1985 року – для автомобілів вітчизняного виробництва, з приводом на передню вісь
  • раніше 2000 року – для автомобілів вітчизняного виробництва, з приводом на задню вісь, або повним приводом
Рішення щодо допуску у клас RALLY LEGENDS приймає технічний комісар.
Made on
Tilda